уторак, 26. јул 2016.

Sladoled od manga

Mango obožavam i svašta pravim sa njim..jedino još nisam pravila sladoled a to je najlakše.
U zamrzivaču uvek imam smrznuti mango jer vrlo često pravim smoothie a volim da ga grickam onako kad je polusmrznut, najbolje me rashladi u ove letnje dane i uz put se malo i zasladim.
U frižideru mi stoje dva sveža manga koja sam kupila pre nedelju dana i iskreno rečeno, potpuno sam zaboravila na njih, dok nisam gledala šta treba da dokupim od voća i povrća i naletim na njih u jednoj od fioka gde držim voće.
Jedan sam izmešala  sa pripremljenim sladoledom, a drugi sam iskoristila za sladoled uz koji sam dodala još i smrznut mango.
Za vas, koji nemate mango isto ovako se može napraviti i od breskvi ili kajsija.


Sastojci:
2 veća manga
250 ml kokosovog mleka
30 do 60 ml meda
125 ml kondenzovanog mleka
100 ml ruma sa ukusom manga ( ne mora ako nemate )

Priprema:
Ja sam koristila 1 svež mango i 1 smrznut ( merila sam na cup, 250 ml , 1 svež je oko cup i po i toliko sam dodala smrznutog.( ako se koristi svež, onda iseći na kockice i smrznuti, ali ne potpuno )

Sve sastojke staviti u blender i samleti u glatku kremu. Ako ne želite da stavljate rum, ne morate, ja jesam i ukus mi je fantastičan,takođe, u zavisnosti koliko je mango zreo i sladak, dodaje se med. Ja sam stavila 30 ml ( 2 pune kašike ) i za nas je to bilo dovoljno slatko.

Drugi mango sam isekla na komadiće i samlela sam posebno u blender dok nisam dobila glatku kremu.

Glatku kremu od manga sipati u posudu i ostaviti u zamrzivač bar nekoliko sati dok se ne stegne. Posle 2 sata, izvaditi i umutiti još jednom sa mikserom, pokriti sa providnom folijom preko sladoleda , zatvoriti i vratiti nazad da se stegne. Od vas zavisi da li volite mekši ili čvršći sladoled.

Ja sam moj sladoled pravila u mašini za sladoled. Sipati kremastu masu  u mašinu za sladoled i pratite uputstva proizvođača, i neka mašina odradi svoj deo posla koji je trajao oko 15 minuta i tako napravljen sladoled je mek, isipati u posudu i preko sladoleda sipati glatku kremu od manga, koju ste prethodno napravili i sa drškom od varjače izmešati blago da krema se sjedini sa pripremljenim sladoledom, ali ne potpuno nego da imate šaren sladoled.
Ako želite, umesto da sameljete mango, možete iseći na manje komadiće i ubaciti ga u mašinu na polovinu pripreme sladoleda i izmešati sa sladoledom, tako ćete imati komadiće manga u sladoledu...kako god da ga napravite, odličan je.

Ostaviti u zamrzivač nekoliko sati, pošto ja volim sladoled da je čvršći, ostavila sam ga skoro 4 sata.


Posluziti i uživati u sladoledu od manga.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар