понедељак, 4. јул 2016.

Umak od malina i javorovog sirupa

Maline obožavam, ali vrlo često su u ovom mom selu skupe..juče nađoh maline po vrlo povoljnoj ceni i  tačno sam znala za šta ih kupujem,jer ovaj recept mi stoji već nekoliko nedelja, čeka kad će da se kupe maline.
Umak se napravi jako brzo,za dvadesetak minuta a imaćete odličan preliv za sladoled, palačinke, kolač..


Sastojci:
500 g malina
125 ml javorovog sirupa
15 ml amaretto liker ili liker od malina

Priprema:
Oprati i ostaviti u cediljku da se maline ocede od viška vode.
U šerpicu staviti 350 g malina, dodati javorov sirup i pustiti da provri, kad provri, smanjiti temperaturu i kuvati još 15 minuta, povremeno promešati.

Posle 15 minuta dodati i preostale maline, kuvati još 5 minuta, samo da se maline zagreju i na kraju dodati liker od badema amaretto ili liker od malina.
Promešati i ostaviti da se ohladi.

Ohlađeno sipati u teglice i koristiti po potrebi.


Uživajte u ovom finom umaku.


Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. Super izgleda, baš me zanima okus javorovog sirupa i malina u kombinaciji.

    ОдговориИзбриши
  2. An impressive collection of recipes - beautiful work. Thanks for sharing your ideas, I can’t wait to learn more.
    Hugs
    Agnieszka

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Zoki, evo dovukla sam citavu familiju za kompjuter da im pokazem vase predivne slike. Ovo je jedan recept koji cu morati da probam. Do sad sam radila umak sa jagodama, ali maline imaju neki svoj car.

    ОдговориИзбриши