петак, 2. јун 2017.

Brzi uštipci

Uštipke volimo na svaki mogući način, slatke, slane,prelivene sa medom...jutros nam je trebalo nešto brzo da pojedemo pre nego što krenemo na naš posao i sasvim slučajno naletim na ovaj recept..oni su ih nazvali krofnama, ali definitivno nisu krofne,već uštipci.


Sastojci: 3 jaja,250 g kiselog mleka,250 g brašna,6 g soda bikarbone,
i još:
za slatke uštipke: vanilin šećer, prah šećer, med
za slane:
so, feta sir, ajvar

Priprema: Umutiti jaja sa kiselim mlekom, dodati brašno, koje ste izmešali sa praškom za pecivo i sodom bikarbonom.Ovako priprmljeno testo je neutralno, ako hoćete slane uštipke, dodati soli po ukusu, ili ako hoćete slatke, dodati vanilu i šećer po ukusu.

Zagrejati ulje ( ako imate mast, biće još bolji ) na osrednjoj temperaturi i pomoću dve mokre kašike oblikujte uštipke i spuštati i u vruće ulje / mast.Ulje ne sme da bude nedovoljno toplo, onda će vam uštipci upiti mnogo ulja, ili, ako je ulje pretoplo, uštipci će izgoreti spolja a unutra će ostati živi.Ja kad zagrevam ulje, najbolje mi je na srednjoj temperaturi..što znaši, ako su podeoci od 1 do 8, 4 je idealno, za mene.Pržiti uštipke sa obe strane do zlatno rumene boje. One će se same okretati, ako se kojim slučajem ne okreću same, okrenite ih vi.Izvaditi ih sa nekom rešetkastom kašikom i stavljati na kuhinjski papir da se ocede od viška masnoće.

Kod nas su bile poslužene u slatkoj varijanti, a vi poslužite po vašem izboru.Mi smo imali iznenadnog gosta ujutru i nisam imala vremena da ih baš najbolje oblikujem..ali bez obzira na to, pojeli su se uz kaficu.

5 коментара:

  1. Pa kada se dižeš kada si to spremaila za doručak? Ja jedva da popijem kavu i obučem se i stavim samo bazičnu šminku?!?:)) Jako lijepo izgledaju, ali nikada ne radim jer mi se kombinacija tijesta i masnoće čini zaista ubitačnom, iako, priznajem, jako finom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekad ustanem rano, nekad ne...zavisi šta je u planu. Tako je, sve što se prži,nije baš zdravo, ali ne jedemo to svakodnevno.U ovom brzom vremenu pokušavam da se hranimo što zdravije možemo, ali ne uspeva mi to baš uvek. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Mnogo volimo testa ovog tipa.. i s obzirom na to i ja sam ih preusmerila samo na doručak, inače ne bi valjalo ;) Uvek kad deca dodju spremim ih barem za jedan doručak i pojede se koliko god da napravim. Lep recept, mogla bih da isprobam i tu varijantu. Tnx :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obično ne pravim veliku količinu, jer znam da ćemo ih pojesti, zato spremim manje i ne pojede se mnogo..ako nas ima više, onda naravno mora da je i količinkski više...Pozdrav za tebe.

      Избриши